作詞:Junior Miles   作曲:David Foster
歌名:To love you more  歌手:Celion Dion  
中英對照歌詞如下:
Take me back in the arms I love
Need me like you did before
Touch me once again
And remember when there was no one
that you wanted more

Don't go, you know you will break my heart
She won't love you like I will
I'm the one who'll stay when she walks away
And you know I'll be standing here still

I'll be waiting for you here inside my heart
I'm the one who wants to love you more
You will see I can give you everything you need
Let me be the one to love you more

See me as if you never knew
Hold me so you can't let go
Just believe in me. I will make you see
All the things that your heart needs to know

And some way all the love that we had can be saved
Whatever it takes we'll find a way
 
歌名:更愛你    歌手:席琳狄翁    歌詞中文翻譯如下~~~

帶我回到愛的懷抱中    需要我    像你從前一樣
再次觸摸我     回想從前你不需要別人的時候

別走,你知道那會使我心碎   她不會像我一樣愛你
當她離去,我會是留下來的那個人   你知道我仍會站在這兒

在我心裡我會一直等你,我是那個想要愛你更多的人
你將看到我為你付出一切    讓我成為更愛你的人

看著我,彷彿你不曾認識我     擁抱我,因此你無法放手
相信我,我會讓你了解    所有你心裡應該了解的事

我們過去的愛可以救回來   無論如何,我們將找到出路
 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    avitalin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()